Karol Wójcik - Chłopiec czy dziewczynka (PEŁNA WERSJA), ciąża i dzieci

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
This watermark does not appear in the registered version -
Gdybymy mogli najpierw wiedzieä,...
moglibymy lepiej oceniä, co robiä i jak to robiä
Abraham Lincoln
Matko Mario wierzè, ¾e zasz²a w ci¸¾è bez grzechu.
Matko Mario, pozwðl mi grzeszyä bez zajcia w ci¸¾è.
Byron
Opracowanie to dedykujè wszystkim przysz²ym i obecnym rodzicom,
g²ðwnie m²odym ludziom, a szczegðlnie
kobietom, ktðre pragn¸
wyjä z ciemnoty i zacofania i
zdobyä dostèpn¸, naukow¸
wiedzè na
tak wa¾ny dla nich
temat p²odzenia dzieci.
Mylè droga czytelniczko, ¾e
jeste osob¸ odpowiedzialn¸
i przy
podejmowaniu decyzji dotycz¸cych posiadania w²asnych dzieci,
chcia²aby mieä wiadomoä, ¾e uczyni²a wszystko
, aby
by²y one zdrowe i kochane. Mam zamiar przekonaä Ciebie, ¾e
planowanie p²ci jest mo¾liwe
a zalecenia tutaj zawarte, bez
wzglèdu na wynik (p²eä), pozwol¸ Ci posiadaä potomstwo zdrowe
oraz czasami, wytèsknione.
Bez wzglèdu na to szanowny czytelniku, czy skorzystasz z informacji
tutaj zawartych, powiniene jak powiedzia² Lincoln
najpierw
wiedzieä
.
Tylko wiedza pozwoli Tobie
wyraziä swoje zdanie na
ten temat i tak¸ wiedzè postaram siè Tobie przybli¾yä.
Mgr Wðjek Autor
SPIS TRECI
PRZEDMOWA DO WYDANIA TRZECIEGO
...............................6
CZ Å PIERWSZA TEORETYCZNA
..........................................9
1. Przegl¸d historyczny d¸¾eî i wiedzy
.................................9
1.1. STARO®YTNOÅ
..............................................................................9
1.2. REDNIOWIECZE
.........................................................................14
1.3. CZASY WSPÑ¢CZESNE
.................................................................15
1.4. GENEZA POWSTAWANIA I DOSKONALENIA NAUKOWEJ
METODY DR SHETTLESA
....................................................................17
2. Inne aktualnie wystèpuj¸ce metody
................................21
2.1. METODA DIETETYCZNA
..............................................................21
2.2. METODA ERICSSONA
.................................................................24
2.3. STARO®YTNA METODA CHIÏSKA
............................................26
2.4. METODA SELNAS
........................................................................29
2.5. INNE WYST PUJ¤CE NIEPOWA®NE METODY
.......................33
2.5.1. METODA PANI WHELAN??
..................................................................33
2.5.2. METODA DOMINACJI V. GRANT
........................................................35
3. Przysz²oä planowania p²ci
.............................................37
3.1. METODY NATURALNE
................................................................38
3.2. ROZDZIELANIE PLEMNIKÑW
...................................................39
3.3. ZAP¢ODNIENIE IN-VITRO
.........................................................40
4. Listy od rodzin do Dra Settlesa
.......................................42
5. Aspekt spo²eczny, moralny i etyczny planowania p²ci
......46
 This watermark does not appear in the registered version -
5.1. Opinia na temat metod naukowego wyboru p²ci dziecka.
.............51
CZ Å DRUGA PRAKTYCZNA
................................................53
6. Wstèp do czèci praktycznej
...........................................53
7. Mè¾czyzna
......................................................................55
8. Kobieta
..........................................................................60
8.1. DROGI RODNE KOBIETY
............................................................60
POCHWA .
............................................................................................................60
MACICA.
.............................................................................................................61
JAJOWODY .
........................................................................................................61
8.2. CI¤®A A ZDROWIE DZIECKA
.....................................................62
8.3. PRZEBIEG I ROZWÑJ CI¤®Y
......................................................70
8.4. FAZY CYKLU MIESI¤CZKOWEGO
.............................................75
FAZA MIESI¤CZKOWA .
..................................................................................76
FAZA FOLIKULINOWA.
..................................................................................76
FAZA OWULACYJNA .
......................................................................................77
FAZA LUTEALNA.
............................................................................................78
8.5. RѮNE SPOSOBY ROZPOZNAWANIA MOMENTU OWULACJI
................................................................................................................79
9. Podsumowanie
...............................................................82
9.1. Gdy chcemy ch²opca
.....................................................85
9.2. Gdy chcemy dziewczynkè
.............................................88
9.3. Typowe zale¾noci prowadz¸ce do potomstwa jednej p²ci
............................................................................................91
10. PROPOZYCJE POMOCY NIEZDECYDOWANYM
...........92
11. Na zakoîczenie
..............................................................93
11.1. ANKIETA DO PROPOZYCJI nr 1.
................................................95
11.2. OBJANIENIA DO PUNKTU 9 ANKIETY
..................................98
11.3. JAK ZAMAWIAÅ INDYWIDUALN¤ PORAD .
........................101
WYKAZ LITERATURY UZUPE¢NIAJ¤CEJ
...........................103
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
Przedmowa do wydania trzeciego
str.
6
PRZEDMOWA DO
WYDANIA TRZECIEGO
Wyposa¾ony w wiedzè zdobyt¸ podczas studiðw, w latach 1974
1979 od roku 1980 zacz¸²em nieoficjalnie udzielaä porad,
dotycz¸cych planowania p²ci dzieci, oraz niekiedy w przypadku
trudnoci z zajciem w ci¸¾è.
Wiele osðb po prostu krèpowa²o siè rozmawiaä na intymne tematy
i wola²yby co na ten temat przeczytaä. W tym czasie w Polsce nie
by²o ¾adnej dostèpnej literatury, do ktðrej mo¾na by ich skierowaä.
Opracowa²em krðtki poradnik, w ktðrym podawa²em skrðt
informacji na tej podstawie, mo¾na by²o samemu zaplanowaä p²eä
dziecka.
Wydanie pierwsze poradnika wydanego w 1982 roku napisane
zosta²o na podstawie mojej wiedzy zdobytej g²ðwnie z czasopism
medycznych polskich i zagranicznych, dostèpnych w bibliotece
 This watermark does not appear in the registered version -
Akademii Medycznej w Szczecinie w latach 1975 do 1980 i zawiera²o
suche wskazðwki postèpowania, bez szerszego podawania przyczyn,
na zasadzie: chcecie to wierzcie, je¾eli nie macie odwagi
porozmawiaä na ten temat podczas porady indywidualnej.
Wydanie drugie z roku 1993 poszerzone zosta²o o rozdzia² Przebieg
i rozwðj ci¸¾y oraz wzðr ankiety, ktðr¸ nale¾a²o przygotowaä, aby
skorzystaä z porady indywidualnej. By²o to konieczne, poniewa¾
osoby zg²aszaj¸ce siè do mnie, dopiero po pierwszym kontakcie
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
Przedmowa do wydania trzeciego
str.
7
mog²y zacz¸ä prowadziä, tak szerokie zapiski w kalendarzyku
zdarzeî. Po przeczytaniu drugiego wydania, zg²aszaj¸ce siè po
poradè indywidualn¸ ma²¾eîstwa, lub czèciej kobiety, mia²y ju¾
ankietè przygotowan¸.
Obecne trzecie wydanie w postaci ebooka zosta²o znacznie
rozszerzone.
Stare wydania to z niewielkimi zmianami czèä
druga praktyczna.
Do²o¾y²em czèä pierwsz¸ teoretyczn¸, w ktðrej poza rysem
historycznym, przedstawiam inne aktualnie wystèpuj¸ce, najnowsze
metody planowania p²ci, rozwa¾ania na temat etyki i aspektðw
spo²ecznych stosowania metod, oraz kilka wypowiedzi osðb, ktðre
zastosowa²y opisywan¸ przeze mnie metodè, a skierowane
bezporednio do autora metody.
Wystarczy²oby przeczytaä tylko czèä drug¸, aby skutecznie
zaplanowaä p²eä dziecka, ale informacje podane w czèci pierwszej,
bardzo poszerzaj¸ horyzonty wiedzy, pozwalaj¸c zrozumieä ca²oä
materia²u.
Jakkolwiek nie mam pe²nej orientacji w sprawdzalnoci udzielanych
przeze mnie porad, (niektðrzy tylko zawiadamiali mnie o wynikach),
to z tych, co wiem, skutecznoä w wypadku dziewczynek by²a oko²o
90%, natomiast przy planowaniu ch²opca dochodzi²a do 95%.
Czasami wynik nieudany by² spowodowany przez b²èdy osðb,
w wype²nianiu zaleceî,
co uwypukli²em ju¾ w drugim wydaniu
poradnika.
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
Przedmowa do wydania trzeciego
str.
8
Pragnè dodaä, ¾e w swoim prywatnym po¾yciu uzyska²em 100%
skutecznoä, po prostu wszystkie moje dzieci s¸ takiej p²ci, jak¸ wraz
z ¾on¸ zaplanowalimy.
Jako, ¾e tylko zebra²em w jednym miejscu, ca²¸ dostèpn¸ wiedzè na
temat planowania p²ci, nie ponoszè ¾adnej odpowiedzialnoci, za
 This watermark does not appear in the registered version -
ewentualny wynik niezgodny z oczekiwaniami. Ka¾dy na w²asn¸
odpowiedzialnoä, musi podj¸ä ryzyko, ewentualnego nie
sprawdzenia siè planðw.
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
Czèä pierwsza teoretyczna
str.
9
CZ Å PIERWSZA
TEORETYCZNA
1. PRZEGL¤D HISTORYCZNY D¤®EÏ I WIEDZY
NA TEMAT P¢CI PRZYSZ¢YCH DZIECI.
1.1. STARO®YTNOÅ
Ju¾ u ludzi pierwotnych
, istnia²o
naturalne
zapotrzebowanie na dzieci p²ci mèskiej
. To mè¾czyzna
polowa², to mè¾czyzna walczy² w obronie swojego plemienia, lub te¾
wyrusza² na wojny i podboje nowych terenðw, on tak¾e najczèciej
ponosi² mierä. Aby mè¾czyzn nie zabrak²o, musia²o siè ich rodziä
wiècej.
Na podstawie dzisiejszej wiedzy muszè uznaä, ¾e
pierwszy
naprawdè naukowy przepis na rodzenie synðw zosta²
opisany ju¾ w Biblii
tj. w Starym Testamencie. Je¾eli czyta²e
Pismo wiète, to czy nie zastanowi²a Ciebie du¾a iloä synðw
rodz¸cych siè w narodzie izraelskim. To nie jest przypadek, ¾e
rodzi²o siè dwa razy wiècej synðw ni¾ cðrek. To wynik zaleceî tam¾e
obecnych. Do dzisiaj wrðd ortodoksyjnych ®ydðw,
przestrzegaj¸cych
zaleceî czystoci, stworzonej przed
wiekami w Talmudzie
, jako niddab, rodzi siè du¾o wiècej
synðw.
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
1. Przegl¸d historyczny d¸¾eî i wiedzy
str.
10
Zacytujè Tobie kilka fragmentðw a nastèpnie je skomentujè.
Rachela za widz¸c, ¾e nie mo¾e daä Jakubowi potomstwa,[...]
rzek²a do mè¾a Spraw, abym mia²a dzieci, bo inaczej przyjdzie mi
umrzeä! Jakub [...] odpar² Czy¾ to ja, a nie Bðg, odmawiam ci
potomstwa? Wtedy ona powiedzia²a: Mam niewolnicè Bilhè.
Zbli¾ siè do niej[...]. [...] Bilha poczè²a i urodzi²a Jakubowi syna,
[...] Bilha, znowu poczè²a i urodzi²a Jakubowi drugiego syna. [...]
Obdarowa² mnie Bðg wspania²ym darem, [...] gdy¾ urodzi²am mu
szeciu synðw!
Biblia, ksièga Rodzaju 30, 1 7 i 20
Je¾eli kobieta ma up²awy, to jest krwawienie miesièczne ze swojego
cia²a, to pozostanie siedem dni w swojej nieczystoci. Ka¾dy, kto jej
dotknie, bèdzie nieczysty. (
Kp².15,19
)[...] Je¾eli ju¾ zostanie ona
oczyszczona ze swojego up²ywu krwi, to odliczy sobie (nastèpne)
 This watermark does not appear in the registered version -
siedem dni i potem bèdzie czysta. (
Kp².15,28
)
Przestrzegajcie wièc Izraelitðw przed nieczystoci¸, aby nie
pomarli wskutek swojej nieczystoci, bezczeszcz¸c moje mieszkanie,
ktðre jest wrðd nich. (
Kp².15,31
) [...] jak rðwnie¾ mè¾czyzn,
ktðrzy obcuj¸ z kobiet¸ nieczyst¸. (
Kp².15, 33
).
Biblia Ksièga
Kap²aîska 15, 19 i 28 i 31 i 33
Znaczy to, ¾e zosta²o zabronione obcowanie z kobiet¸ przez pierwsze
dwa tygodnie (7 +7 = 14 dni) od rozpoczècia cyklu miesi¸czkowego.
Jaki to mia²o skutek, wyjaniä mo¾na przy pomocy opisywanej
przeze mnie metody dr Shettlesa?
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
1. Przegl¸d historyczny d¸¾eî i wiedzy
str.
11
1. Wstrzemièliwoä mè¾czyzn przez 14 dni wzmacnia²a
spermiogram nasienia, przez co sprzyja²o to narodzinom
ch²opca.
2. Wystèpuj¸cy najczèciej po tak d²ugim wyczekiwaniu na
pieszczoty mè¾a, orgazm u kobiety zwièksza² zasadowoä
w pobli¾u szyjki macicy, przez co sprzyja² plemnikom mèskim.
3. Przy najczèciej wystèpuj¸cym cyklu 28-dniowym, pierwszy
dzieî dozwolony przypada² na dzieî owulacji tzn. dzieî, kiedy
w ponad 90% jest mo¾liwe zap²odnienie na ch²opca.
Bior¸c te punkty pod uwagè trzeba powiedzieä, ¾e w zdecydowanej
wièkszoci, kiedy ma²¾eîstwa wspð²¾y²y w pierwszy dozwolony
dzieî, musia²y mieä potomstwo p²ci mèskiej.
Kiedy wièc rodzi²y siè cðrki?
1. Zawsze, gdy cykl by² d²u¾szy ni¾ 28 dni.
2. Zawsze, gdy dopuszczono siè grzechu i podjèto wspð²¾ycie
trochè wczeniej (czasami niewiadomie, jako, ¾e odmierzanie
czasu i liczenie dni nie by²o zbyt mocn¸ stron¸ pospolitego
cz²owieka. Przy krwawieniu krðtszym ni¾ 7 dni b²èdem by²o
odliczenie tylko 7 dni po jego zakoîczeniu)
3. Cykle krðtsze ni¾ 28 dni dawa²y efekt pozornej niep²odnoci
(wspð²¾ycie dozwolone by²o dopiero w dniach ca²kowicie
bezp²odnych). wiadczyä o tym mo¾e cytowany przypadek
Racheli.
W starszym wieku, gdy najprawdopodobniej cykl siè
unormowa² czytamy:
Copyright by Wydawnictwo
Z²ote Myli
&
Karol Wðjcik
CH¢OPIEC CZY DZIEWCZYNKA
Karol Wðjcik
1. Przegl¸d historyczny d¸¾eî i wiedzy
str.
12
A Bðg zlitowa² siè i nad Rachel¸; wys²ucha² j¸ Bðg i otworzy² jej
²ono. Gdy wièc poczè²a i urodzi²a syna, rzek²a: Zdj¸² Bðg ze mnie
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • motyleq.opx.pl